Arduino® Kütüphaneleri Nedir?



Arduino®, hobi ve profesyoneller için popüler bir elektronik platformdur. Arduino® levhalar olarak bilinen donanım, çeşitli çeşitlerde gelir ve Arduino® kalkanları olarak bilinen ek bileşenlerle genişletilebilir. Benzer şekilde, Arduino® kütüphaneleri ekleyerek yazılımın işlevselliği genişletilebilir. Esasen, bu kütüphaneler için amaç yazılmış kod kredi kartı başvurusu World sağlayarak bir Arduino® proje programlama sürecini hızlandırmak programcı ona ya ona zaman ve diğer programcılar şimdiden çözmüş zor sorunların çözümünde çaba harcamadan.
Arduino® platformunun tüm standart elemanları, tüm standart donanım ve yazılım bileşenleri dahil olmak üzere açık kaynaklıdır . Bu, kütüphanelerin serbestçe değiştirilebildiği, kopyalanabileceği ve yeniden dağıtılabileceği anlamına gelir. Arduino® kütüphaneleri, Genel Kamu Lisansı (GPL) adı altında piyasaya sürülür , bu da ticari yazılımın Arduino® platformuna yasal olarak eklenebileceği anlamına gelir, ancak arduino® kütüphaneleri GPL veya uyumlu bir açık kaynak lisansı kapsamında piyasaya sürülmeyen yazılıma dahil edilemez. .
Arduino® kütüphanelerinin iki ana tipi standarttır ve kullanıcı katkıda bulunur. Standart kütüphaneler varsayılan Arduino® yazılımı ile birlikte gelir. Bu kütüphaneler, birçok programcının kullanacağı temel işlevselliği sağladıkları için dahil edilmiştir. Standart kütüphaneler ayrıca kalite ve güvenilirliği sağlamak için gözden geçirme ve testlerden geçmiştir. Kullanıcı tarafından sağlanan kütüphaneler, varsayılan paketler ile birlikte verilmez, çünkü bunların işlevselliği daha belirsizdir veya kapsamlı bir testten geçmemiştir.
Kullanıcı tarafından sağlanan kütüphaneler internetten indirilebilir. Arduino® projesi, daha yaygın olan bazı kitaplıkların bir havuzunu sağlar ve diğer kütüphaneler Internet'te başka yerlerde de bulunabilir. Kullanıcı tarafından katkıda bulunan bir kütüphane kurmak, bir dosyayı açmak ve kütüphaneler klasörüne yerleştirmek kadar basittir.
Standart kütüphaneler SD, LiquidCrystal, Ethernet , Servo ve diğerlerini içerir. Bir SD kütüphanesi, bir SD okuyucunun Arduino® projesine eklenmiş olması kaydıyla, SD kartlara okuma ve yazma yeteneğini sağlar. LiquidCrystal, LCD monitörleri kontrol etmek için cepten kredi kartı başvurusu yazılım sağlar, bu da görüntüleri veya çıktıları görüntülemek için yararlı olabilir. Ethernet kütüphanesi, Ethernet Arduino® kalkanı için yazılım desteği ekler. Servo robotik projeler için yararlı olan servo motorlar için destek sağlar.
Kullanıcı katkıda bulunan kütüphaneler DateTime ve Webduino'yu içerir. DateTime, Arduino® yazılımının tarih ve saatleri takip etmesine yardımcı olan basit bir kütüphanedir. Webduino, internet üzerinden cihazların uzaktan erişilmesine izin veren bir web sunucusu sağlar.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Paylaşılan Bellek nedir?

Trackpad nedir?

Bilgisayar Arşivi Nedir?